PROMOTOOLS
Комплексний аналіз сайту
вже просунули в PromoTools
книги почтой интернет магазин
мужская одежда интернет магазин
сток одежда интернет магазин
в ТОП10 Google
в ТОП10 Google
в ТОП1 Google
380.8 UAH
7393.96 UAH
2475.2 UAH
PromoTools-це система комплексного просування Вашого сайту в Інтернеті.
Запитання користувачів

відповіді на запитання наших користувачів


Шановні користувачі.
На цій сторінці ми зібрали список питань, які ви найчастіше задаєте нам по телефону або надсилаєте на пошту.
Перед тим як задати своє питання, ознайомтеся з цим переліком. Можливо, відповідь вже є.

Й 1. Через якийсь час я буду в топі?
Точних термінів ніхто вам сказати не може, все дуже індивідуально і залежить від конкуренції в тематиці, авторитету і трасту вашого сайту, просувалися ви раніше, наскільки успішно, частоти конкретних слів і т. д.
Усереднені терміни зазвичай виглядають таким чином:
  • за низькочастотними запитами - через 3-4 тижні;
  • за середньочастотними запитами-через 1,5-2 місяці;
  • за високочастотними запитами: 3-5 місяців.

  • Але повторимо ще раз — це дані середні по лікарні...


    2. Як давно ви працюєте?
    Сама система PromoTools офіційно запущена в січні 2012 року. Але всі фахівці, які працюють з нами, займаються SEO з 2005 року.


    3. Що за цифра відображається в балансі в дужках, наприклад: 275,26 UAH (+34,7)?
    Це гроші, які заплановані до списання в найближчі дні, але ще не витрачені.
    Такий захід потрібна, якщо раптом Користувач не встигне вчасно поповнити свій баланс, щоб був невеликий запас часу.
    Адже якщо баланс обнулиться, і всі посилання знімуться, пошуковикам така поведінка здасться підозрілим, і виникне високий ризик потрапити під фільтр. Особливо, якщо ви потім поповнюєте рахунок, і посилання знову з'являються на ваш ресурс (так зване "миготіння" посилань).
    Для цього і зроблений блокований баланс, який вказується в дужках.


    4. Де ви знаходитесь?
    У Києві.


    5. Чи можна під'їхати до вас в офіс?
    На жаль, ні, ми хочемо зробити максимально автоматизовану систему без особистого спілкування.
    Якщо кожен п'ятий з наших клієнтів захоче зустрітися хоча б на 20 хвилин, то нам знадобиться два офіси, які будуть тільки те й робити, що приймати клієнтів.

    Якщо вам потрібен індивідуальних підхід і особисте спілкування — краще звертатися в рекламне агентство (але і вартість подібних послуг на порядки вище).


    6. Ви працюєте тільки на Google і Яндекс? або ще якісь пошуковики?
    Яндекс і Google в сумі в Україні займають близько 93%, тому немає необхідності звертати увагу на інші пошукові системи.
    Але якщо врахувати, що загальні принципи пошукового ранжирування у всіх приблизно однакові, то побічно буде зростання і в інших пошукових системах.


    7. Здравствуйте, я зареєструвався і оплатив послугу з автоматичного просування. У вас написано, що ви берете % за послугу. Чи входять вони в ту суму, яку я сплатив?
    Наша комісія вже включена в цю суму. Ніяких додаткових витрат оплачувати не потрібно.


    8. Як дізнатися, чи дійшов мій платіж?
    Всі кошти зараховуються в режимі on-line, тобто після того, як Ви оплатили рахунок, ваш баланс повинен збільшитися.
    Всі дані про ваші платежі доступні в історії на сторінці Поповнення:
    http://promotools.com.ua/payment/.
    Якщо рахунок Ви оплатили, а гроші не потрапили на баланс, обов'язково зв'яжіться з нами і повідомте про це.


    9. Щоб я був весь час в ТОП10, мені треба щомісяця оплачувати через вашу програму на сайті?
    Так, Підтримка високих позицій вимагає розміщення хороших посилань на вас, а їх потрібно оплачувати щомісяця.


    10. Після того, як я сплатив і ввів свій сайт через вашу програму, як довго я буду в топ 10?
    Сайт знаходиться в топі, поки ви платите за підтримку. Бувають тимчасові спади (наприклад, при зміні алгоритму), але найчастіше сайт повертається назад протягом 1-2 тижнів.


    11. Як поповнити баланс готівкою через термінал ПриватБанку?
    Для цього скористайтеся нашою детальною інструкцією на сторінці Допомога по ПриватБанку.


    12. Чи можу я вивести свої кошти?
    У разі крайньої необхідності ми можемо повернути ваш залишок на рахунку. Якщо ви хочете вивести частину коштів, залишаючи активні програми включеними, то потрібно залишити на балансі суму, необхідну для стабільної роботи програми мінімум на тиждень. Все інше можна виводити. Для цього напишіть нам відповідний тікет з номером WMU-гаманця.
    Якщо ж ви хочете повністю забрати всі свої кошти, вам необхідно зупинити всі програми, і тільки після повної зупинки програми написати нам.
    Гроші виводяться тільки на WMU-гаманець.


    Якщо у вас все ще залишилися питання, пишіть нам або телефонуйте.
    спасибі, що ви з нами!
    З Повагою, PromoTools